Мала Академія мистецтв



Переглядів: 63

Ми запрошуємо вас на унікальну школу «Мала Академія мистецтв», створену видатною особистістю Володимиром Васильовичем Лубенка. Заслужений художник Росії, кандидат педагогічних наук, він сам - перший учень відкритої ним системи виховання поліфункціональної особистості «Системи стрижневий істини», завдяки якій він створив понад 1000 художніх творів, сотні музыкальныхбыли представлені на провідних сценах Росії і України, автор 10 наукових монографій, видатний організатор, який реалізував безліч культурно-просвітницьких програм, художніх виставок, наукових конференцій, подолав гоніння і наклеп заздрісників, навешивающих на нього ярлик антирадянщика, то сектанта, і не втратив любов до людей, цілеспрямованість у творчості та переконання у безумовному пріоритеті справи виховання людей для вирішення нагальних проблем сучасного суспільства

Ми пропонуємо унікальну систему виховання поліфункціональної особистості через комплекс досліджуваних предметів: живопис, малюнок, мозаїка, архітектура, конструкційний текстиль, образи і рухи, музика, ораторське мистецтво, поезія.
Унікальний підхід до організації навчального процесу для організації особистості науково-обгрунтований і апробований 25 річною практикою

Що дають дитині заняття у нас:

Дитина стає самоорганізованою вам не треба буде постійно змушувати, умовляти, контролювати, у нього з‘явиться тяга до знання і самоосвіти.
Дитина набуває навик мислити, ми підкреслюємо, не повторювати завчене, почуте, прочитане, а саме мислити тобто спостерігати, досліджувати, розуміти.
Вміння самостійно мислити, тобто розуміти причини дій і вчинків інших людей одних вбереже від поганого впливу, іншим дасть можливість стати лідером і згуртувати навколо себе колектив.
Уміння мислити позначиться на якості досліджуваних предметів у школі, інституті, а в свою чергу на якості знань і успішності.

Як ми добиваємося даних результатів:

Певна авторська послідовність тим уроку, яка виключає можливість формального вивчення предмета.
Всі досліджувані дитиною предмети пронизані загальним тематичним планом це дає можливість розглянути ту чи іншу тему з різних сторін, через різні предмети, тобто полифункционально.
На заняттях педагог не сам розповідає, а задає питання. Так відповідаючи на питання дитина занурюється в самостійне дослідження предмета і самостійно здійснює відкриття, таким чином, виключається заучування і навіювання інформації.
Роздільне навчання - хлопчики і дівчатка у нас навчаються окремо, що дозволяє підбирати відповідні методичні прийоми.
В рамках навчального процесу ми проводимо:

Заняття в класі.
Майстер-класи,
Капусники.
Пленейрные практики
Мозаїчні практики
Контрольні роботи
Театральні та концертні виступи.
Музейні заняття
Результативність системи виховання, за якою ми навчаємо підтверджують:
- відгуки подяки батьків,
- рецензії та відгуки різних наукових товариств про систему та її реалізації
- і, звичайно ж, справи і досягнення наших учнів.

Так, після року навчання по системі, діти 5-7 років створили унікальну розпис у Музичному залі дитячого садка, яка отримала охоронну грамоту від держави. Головним художником 30-метрової стіни стала 8-мирічна Маша Щигорец.
Нашими учнями зроблені розпису в Рагсі Дзержинського (тепер Петроградського) району, в пологовому будинку № 13 р. Санкт-Петербурга. А також в московській школі №556 Перовського р-ну та в Центральній Дитячій Національній бібліотеці Москви. В бібліотеці розпис перетворила один із залів в Кімнату казок, де зараз весь час ведуться заняття проходять офіційні зустрічі на різному рівні. У р. Адлері існує розпис, виконана нашими вихованцями в будівлі центрального РАГСУ
група ВК: https://vk.com/club33034498



Адреса:

Росія
Санкт-Петербург Місто
м.Санкт-Петербург

н. р. Фонтанки, 2

тел. 273-20-62


http://www.vladimir-lubo.ru/shkola-vladimira-lubenko/
Актуально на 01.01.2018
Проект INCITY.ORG.UA © 2024