Психологія клієнта: як правильно викласти товар?

Успішний торговельний бізнес повинен враховувати кожну деталь, кожен аспект. І психологія покупця є далеко не останнім фактором, який активно впливає на хід продажів. Таким чином, торгові прилавки, їх розміщення і як продукція знаходиться на полицях — усе це безпосередньо позначається на прибутку. До речі, можна купити хороші прилавки на сайті torgoborud.

Психологічні принципи розміщення товару

Для торгівлі необхідно забезпечити правильне розташування товарів. Тут діє звичайна психологія людини: якщо мені не зручно дістатися до цієї полички, то я пройду повз, навіть якщо товар мені цікавий. Згідні?

Загалом, психологічні аспекти розміщення продукції в магазині дуже важливі. Торговельні прилавки повинні бути упорядковані комфортно, а вироби-викладені красиво. Тоді клієнт захоче дивитися і, що важливо, зможе вибрати те, що йому потрібно.

Отже, давайте подивимося на основні принципи:

  • Зручність. Коли всі стеллажі розміщенні так, що не дають нормального проходу, а вітрині наповненні нескінченною кількістю однакових товарів — це не добре. Не непросто не добре, але й невигідно! Врешті-решт, ніхто не захоче буквально копатися в продуктах, обходити розкидані вітрини і битися об нераціонально повішення полички?! Тому перше, що потрібно зробити — подумати про інтер'єр: де і як будуть стояти торговельні полиці з ДСП, де клієнт зможе пройти і чи комфортно йому це буде зробити?
  • Гарна вітрина. Вітрина повинна чіпляти і ніби кричати: "купи!". Якщо це явно не про вашу вітрину, то не чекайте великого припливу клієнтури. Як не крути, а покупці «ведуться» очима, на зовнішній вигляд. Це те, що змушує їх зайти в магазин, оцінити асортимент і в майбутньому купити продукт.
  • Хороше освітлення, дзеркала і т. д. Погодьтеся, «правильне» дзеркало у примірочній однозначно збільшить вирогідність придбання нового вбрання клієнтом, ніж те, яке «повнить». І хоча це є в більшій мірі ілюзією, і всі це розуміють, психологічно цей момент дуже важливий. Так що дивіться уважно, підбираючи дзеркала і проектуючи освітлення у магазині в цілому.
  • Полиці і стелажі. Правильне позиціонування і закріплення полиць для товарів є дуже серйозним фактором. Те, що ж знаходиться на рівні ока, відповідно до статистики купується набагато частіше, а вироби з нижніх полиць часто просто випадають з поля зору покупця. Таким чином, буде логічно спробувати розмістити найдорожчий продукт на рівні очей.
  • Розміщення в магазині. Ви ніколи не замислювалися, чому хліб зазвичай розміщають у крайньому кутку супермаркету, а шоколадні батончики прямо на касі? Насправді, все продумано і відповідає людській психології. Таким чином, стоячи в касі, будучи голодним голодні, ймовірність того, що ви захочете щось «смачненьке» досить висока. У той же час, поки ви дійдете до полиць з хлібом, ви будете змушеня пройти повз полиці з самими різними продуктами: як ви думаєте, як багато "непотрібних" із них ви схопите на дорозі?!
Опубликовано 30.08.2018

Добавить комментарий
Проект INCITY.ORG.UA © 2019